Optional sidebar menu
Social media
Contact
Adresa

Bucuresti Sector 3, Strada Fildesului nr 7, Apartament 1 , Parter

Email

office@deversoft.ro

Tel

+40 723.190.126

Email Suport

suport@deversoft.ro

Tel Suport

+40 728.065.405

Baza de date clienti

  • Se pot adauga persoane fizice sau juridice
  • Persoanele fizice pot fi asociate persoanelor juridice (optional, pentru conturile mari)
  • Cautare client dupa nume, oriunde in cuvant
  • Rapoarte detaliate ale clientilor (pot fi anexe ale facturilor)

Rezervari

  • Vizualizare in timp real a situatiei camerelor, indicate prin culori diferite: alb -liber, galben- cazata, rosu-checkout astazi, gri-camera virtuala ocupata etc. Descriptori camera: defecta, murdara.
  • Diagrama camerelor afiseaza cazarile, rezervarile, istoricul si permite efectuarea de rezervari noi prin drag and drop, de la data de checkin pana la data de checkout.
  • Locatiile multiple ale hotelului se pot filtra individual
  • Functia de adaugare cazare ��� prin apasarea butonului cazare, se adauga tuturor camerelor ocupate din hotel inca o zi de cazare cu tariful corespunzator si tipul de camera ales la inceput
  • Functia de intrerupere sejur ��� dezactiveaza functia de mai sus (de exemplu, pentru camerele din care clientul pleaca pe perioada weekendului)
  • Check-in si check-out rapid ->check-in cu preluare din istoric clienti

Grupuri

  • O camera poate plati si pentru alte camere, constituindu-se intr-un grup
  • Se pot achita: doar cazarea pentru celelalte camere, cazarea + serviciile fara minibar, cazarea pentru alte camere doar pana la o anumita data etc.
  • Prin afisarea desfasurata se pot vedea serviciile si cazarile detaliat (camera + data) si se pot selecta individual

Plata serviciilor

  • Se pot plati toate produsele impreuna
  • Pentru plata individuala, se selecteaza produsele unul cate unul si se alege tipul de plata
  • Modalitati de plata: cash, card, OP etc.

Facturare

  • Emitere factura pentru persoana fizica sau juridica, pe o perioada selectata
  • Pe factura apare produsul cazare, taxa hoteliera si tipul de plata
  • Cazarea este defalcata pe tip de tarif, cu evidentierea numarului de nopti

Integrare cu programul de restaurant

Integrarea intre sistemul de management hotelier DeverCheckin si programul de la restaurant permite:

  • Transferul notelor de plata a clientului de la restaurant direct la camera
  • Transferul la camera se realizeaza foarte simplu, folosind functia Plata la cazare:
    • De la restaurant se apasa butonul Optiuni -> Plata la cazare
    • Se introduce codul camerei si se confirma
    • Programul inchide automat nota de plata la restaurant, cu tipul de plata hotel
    • Se pot emite doua exemplare : unul pentru receptioner si unul pentru client
  • Asocierea unui card cu fiecare camera, ce se poate folosi in loc de codul camerei (astfel, nu se transfera produse pe camera fara card)

Legitimatia de masa

  • Permite achitarea notelor de plata de la restaurant cu tipul de plata Legitimatie de masa
  • Se configureaza un cont de tip legitimatie de masa cu un credit in valoare de x lei
  • Se poate vinde pe minus (datorie) pana la un nivel configurat. Dupa consumarea creditului, diferenta se va achita la receptie prin tip de plata hotel.

Rapoarte

  • Raportul de inchidere de tura hoteliera include:
    • raport detaliat de incasari
    • raport centralizat pe tip de serviciu pe tip de plata
    • centralizator facturi emise
  • Raportul de cazari cuprinde toate informatiile cerute de lege. Cautarea se poate face dupa camera, nume, adresa
  • Export rapoarte in Excel si printare direct din program

Backoffice

  • Rapoarte detaliate de vanzari cu filtrare pe sectie (bar, bucatarie, hotel etc.), pe categorie etc.
  • Optiune configurare sistem de promotii
  • Retetar
  • Modificari preturi, sectii, categorii, magazii, mod preparare, ordine servire, tipuri de plata, TVA
  • Gestiune cantitativ-valorica ,scaderea din stoc pe baza retetelor, balanta stocuri, consumuri, transfer intre magazii, bonuri de consum, fise de magazie, diferente inventar
  • Modul financiar: registru de casa si banca, evidenta clienti si furnizori, rapoarte facturat/colectat, detalii incasari, balanta creante si datorii la zi, raport vechime creante neincasate, rezumat financiar pe grade de risc
  • Baza date clienti
  • Fidelizare clienti prin carduri de fidelitate, cupoane inseriate sau coduri numerice
  • Fise client si raport centralizator
  • Meniul zilei ��� creare rapida de meniuri, bazate pe produsele deja definite

Securitate

  • Salvare zilnica automata a bazelor de date (baza de date PostgreSQL)
  • Stabilire nivele de acces pentru utilizatori
  • Log de activitate complet pentru fiecare utilizator in parte - raport actiuni utilizatori
  • Rapoarte antifurt avansate: raport corectii (modificari, anulari, retururi)