Optional sidebar menu
Social media
Contact
Adresa

Bucuresti Sector 3, Strada Fildesului nr 7, Apartament 1 , Parter

Email

office@deversoft.ro

Tel

+40 723.190.126

Email Suport

suport@deversoft.ro

Tel Suport

+40 728.065.405

Clienti

  • Recunoasterea automata a clientului dupa numarul de telefon, cu afisarea istoricului comenzilor si a observatiilor permanente
  • Memorarea observatiilor permanente pentru client in baza de date si afisarea lor in momentul apelului (observatiile permanente sunt doar pentru uz intern) ermanente pentru client in baza de date si afisare in momentul apelului (observatiile permanente sunt doar pentru uz intern)
  • Un client poate avea pana la 3 numere de telefon si pana la 5 adrese
  • Cautarea clientului dupa nume, oriunde in cuvant
  • In cazul numerelor de telefon fix (de companie), se vor afisa doar clientii care au comandat de pe numarul de telefon respectiv ��� se poate alege unul din numele afisate
  • Avertizare vizuala in cazul in care datele de contact sunt mai vechi de 6 luni; editare usoara a acestora
  • La selectarea clientului, apare o informare vizuala daca este ziua de nastere a acestuia

Comenzi

  • Posibilitatea de folosire a unui monitor touchscreen, produsele fiind structurate pe categorii, subcategorii
  • Cautare foarte rapida, din tastatura, dupa sectiuni din numele produselor , oriunde in cuvant
  • Livrare la domiciliu sau ridicare personala a comenzii, cu evidentiere distincta in bucatarie si la livratori
  • Observatii pentru comenzi (ex.: ora de livrare) si produse (modul de preparare)
  • Modificarea adresei de livrare oricand inainte de plecarea la livrare
  • Status pe comanda evidentiat pe culori: in termen; avertizare vizuala la 15 sau 30 minute depasite de la preluarea comenzii si comanda neiesita la livrare; iesita la livrare
  • Emiterea de facturi fiscale si avize de expeditie direct din comanda; chitanta optionala la facturi
  • Tiparire note de plata, cu toate informatiile necesare livrarii
  • Tiparirea bonurilor fiscale, inclusiv a datelor de livrare (numar de telefon, nume, adresa etc.)
  • Alegerea imprimantei, in functie de incarcarea punctelor de productie si tiparirea prin internet (optiune)
  • Gruparea mai multor produse (ex.: pizza + toppinguri pentru evidentiere grupata la bucatarie)
  • Metode multiple de plata (cash, banca, tichete, card, de plata etc) + combinarea lor pe aceeasi comanda
  • Tiparire retururi, grupate per angajat
  • Tiparire etichete de ambalaj
    • Gruparea produselor pe eticheta de ambalaj (ex: pizza + topping-uri apar pe aceeasi eticheta)
    • Numerotarea ambalajelor si afisarea totalului per produs si general pe eticheta
    • Se afiseaza si modul de preparare al produselor

Sistem inteligent de meniuri

  • Se pot configura meniuri complexe : ex meniu duo = 2 pizza mici la alegere + 2 bauturi + 2 sosuri ��� fara sa introduceti produsele din nou !!
  • Meniurile se pot restrictiona intre anumite ore, in anumite zile din saptamana
  • Toate produsele dintr-un meniu se evidentiaza grupat la bucatarie, pe nota de plata si bonul fiscal

Livratori

  • Program dedicat livratorilor, continand toate informatiile necesare livrarii
  • Se poate lucra atat cu touchscreen, cat si cu tastatura
  • Siguranta operatiilor:
    • Definirea unui utilizator de tip Livrator
    • Selectia In Livrare a unei comenzi implica automat asocierea comenzii cu livratorul respectiv
    • Autentificare pe baza unui card sau parola; toti livratorii pot accesa doar comenzile asociate lor
  • Eficienta:
    • Posibilitatea de zonare a ariei de livrare pentru eficientizarea livrarii
    • Posibilitatea de grupare a comenzilor pe zone, pentru urmarirea usoara
    • Selectie In Livrare pentru toate comenzile dintr-o zona, sau individual
    • Livratorii pot vizualiza situatia comenzilor in bucatarie si statusul acestora prin culori (neinceputa, in lucru, terminata)
    • Daca se lucreaza cu mai multe centre de productie, se pot folosi mai multe programe de livratori, fiecare avand asociate anumite zone si anumiti livratori
  • Feedback:
    • Acest modul se poate folosi de catre administrator pentru urmarirea in timp real a stadiului de executie a fiecarei comenzi
    • Raport cu timpii de livrare, grupat pe comenzi sau livratori

Baza de date clienti

  • Se pot adauga persoane fizice sau juridice
  • Se pot asocia (optional) persoanele fizice la persoane juridice pentru conturile mari
  • Incasare in contul clientului si plata in avans sau in datorie, cu limita cont
  • Listare factura pentru o perioada selectata
  • Rapoarte detaliate grupate pe clienti (pot fi anexe la facturi)

Productie

  • Acest modul permite crearea de produse finite sau intermediare
  • Produsul finit/intermediar se incarca pe stoc, materia prima se descarca conform retetarului
  • Vanzarea , in acest caz, va descarca din produsul finit/intermediar si nu din materia prima

Pontaj

  • Inregistrarea intrarilor si iesirilor fiecarui angajat , pe baza unei parole sau card
  • Calculul orelor reale lucrate, tinand cont de programul de lucru, pauza de masa, intarzieri, overtime
  • Evidenta vanzarilor pe ture
  • Se pot folosi cardurile deja existente (banda magnetica sau proximitate)
  • Programul trateaza corect situatii precum: angajatul X vine saptamana asta pe o tura, saptamana viitoare pe alta tura sau angajatul X tine locul lui Y sau bucatarii au alt program decat casierii etc

Marketing

  • Reduceri acordate manual
  • Happy hour, cu alegerea zilelor din saptamana si a orelor
  • Fidelizare prin carduri de fidelitate si coduri secrete
  • Campanie SMS:
    • Pentru produse noi, promotii, lichidari de stoc/materii prime
    • Pentru reducere acordata cu ocazia zilei de nastere sau zilei de nume (�� x zile inainte, dupa)
    • Pentru reduceri acordate cu ocazia sarbatorilor legale (�� x zile inainte, dupa)

Gestiune/Backoffice

  • Evidenta in timp real a stocurilor , cantitativ si valoric
  • Stoc minim personalizat pentru fiecare produs si avertizare prin culori
  • Retetar cu pana la 6 zecimale ; reteta in reteta (util pt semipreparate de ex)
  • Magazii nelimitate
  • Metode de gestiune FIFO sau cost mediu ponderat
  • Emitere NIR si evidenta intrarilor
  • Situatie stocuri in timp real pe magazie sau pe unitate
  • Toate rapoartele necesare activitatii
  • Calcul adaos pentru retete, conform ultimului pret de achizitie ; modificare automata preturi conform adaos dat , cu rotunjire la X zecimale
  • Alegerea magaziei din care se descarca marfa pe baza sectiei si locatiei din care se vinde produsul (fiecare centru de productie poate avea magazia proprie)
  • Fisa magazie pentru fiecare tranzactie, ceea ce permite corectia usoara a erorilor de gestiune
  • Optiunea de recalcul permite recalcularea stocurilor dupa o eroare de gestiune (retetar gresit de ex)
  • Toate documentele de gestiune se pot introduce si retroactiv si se pot recalcula.
  • Nu sunt necesare sincronizari de produse sau vanzari intre mai multe programe
  • Modificarile de produse si preturi sunt efective imediat de la preluare comenzii

Module optionale

  • Modul MAI MULTE UNITATI DE PRODUCTIE
  • Modul bucatarie
    • Afisarea comenzilor, retetelor si a modului de preparare pe monitorul din bucatarie
    • Feedback de la bucatar ��� acceptat / refuzat / in lucru / terminat
  • Modul INTEGRARE TELEFOANE SI SMS - transmite un SMS clientului cu ora de livrare, trimitere SMS la stergere nota de plata, etc.
  • Integrare website - export preturi, produse in website; import comenzi, clienti din website

Servicii incluse pentru pachetul Delivery Gold

  • Instalarea Delivery Gold, conectarea echipamentelor ( fara creare retea), instalare driver casa de marcat (pentru anumite case de marcat driverul se plateste separat)
  • Timp total instalare, configurare si instruire 12 ore
  • Asistenta tehnica gratuita 1 luna - telefon / internet
  • Instalare gratuita la sediul nostru din Bucuresti sau online
  • O licenta server - punct de lucru principal si o licenta backoffice pe un calculator din locatie
  • BONUS: 1 an monitorizare si backup prin internet , gratuit