Recunoasterea automata a clientului dupa numarul de telefon, cu afisarea istoricului comenzilor si a observatiilor permanente
Memorarea observatiilor permanente pentru client in baza de date si afisarea lor in momentul apelului (observatiile permanente sunt doar pentru uz intern) ermanente pentru client in baza de date si afisare in momentul apelului (observatiile permanente sunt doar pentru uz intern)
Un client poate avea pana la 3 numere de telefon si pana la 5 adrese
Cautarea clientului dupa nume, oriunde in cuvant
In cazul numerelor de telefon fix (de companie), se vor afisa doar clientii care au comandat de pe numarul de telefon respectiv ��� se poate alege unul din numele afisate
Avertizare vizuala in cazul in care datele de contact sunt mai vechi de 6 luni; editare usoara a acestora
La selectarea clientului, apare o informare vizuala daca este ziua de nastere a acestuia
Comenzi:
Posibilitatea de folosire a unui monitor touchscreen, produsele fiind structurate pe categorii, subcategorii
Cautare foarte rapida, din tastatura, dupa sectiuni din numele produselor , oriunde in cuvant
Livrare la domiciliu sau ridicare personala a comenzii, cu evidentiere distincta in bucatarie si la livratori
Observatii pentru comenzi (ex.: ora de livrare) si produse (modul de preparare)
Modificarea adresei de livrare oricand inainte de plecarea la livrare
Status pe comanda evidentiat pe culori: in termen; avertizare vizuala la 15 sau 30 minute depasite de la preluarea comenzii si comanda neiesita la livrare; iesita la livrare
Emiterea de facturi fiscale si avize de expeditie direct din comanda; chitanta optionala la facturi
Tiparire note de plata, cu toate informatiile necesare livrarii
Tiparirea bonurilor fiscale, inclusiv a datelor de livrare (numar de telefon, nume, adresa etc.)
Alegerea imprimantei, in functie de incarcarea punctelor de productie si tiparirea prin internet (optiune)
Gruparea mai multor produse (ex.: pizza + toppinguri pentru evidentiere grupata la bucatarie)
Metode multiple de plata (cash, banca, tichete, card, de plata etc) + combinarea lor pe aceeasi comanda
Tiparire retururi, grupate per angajat
Tiparire etichete de ambalaj
Gruparea produselor pe eticheta de ambalaj (ex: pizza + topping-uri apar pe aceeasi eticheta)
Numerotarea ambalajelor si afisarea totalului per produs si general pe eticheta
Se afiseaza si modul de preparare al produselor
Sistem inteligent de meniuri:
Se pot configura meniuri complexe: ex meniu duo = 2 pizza mici la alegere + 2 bauturi + 2 sosuri ��� fara sa introduceti produsele din nou !!
Meniurile se pot restrictiona intre anumite ore, in anumite zile din saptamana
Toate produsele dintr-un meniu se evidentiaza grupat la bucatarie, pe nota de plata si bonul fiscal
Baza de date clienti:
Se pot adauga persoane fizice sau juridice
Se pot asocia (optional) persoanele fizice la persoane juridice pentru conturile mari
Incasare din contul clientului si plata in avans sau in datorie, cu limita cont
Listare factura pentru o perioada selectata
Rapoarte detaliate grupate pe clienti (pot fi anexe la facturi)
Backoffice:
Evidenta stricta a stocurilor cantitativ
Vizualizarea rapoartelor necesare managementului
Toate rapoartele necesare activitatii
Module optionale
Modul LIVRATORI (program dedicat livratorilor)
Modul PRODUCTIE - evidenta stocului de produs finit pe baza raportului de fabricatie
Modul bucatarie
Afisarea comenzilor, retetelor si a modului de preparare pe monitorul din bucatarie
Feedback de la bucatar ��� acceptat / refuzat / in lucru / terminat
Modul pontaj
Inregistrarea intrarilor si iesirilor fiecarui angajat , pe baza unei parole sau card - se pot folosi cardurile deja existente (banda magnetica sau proximitate)
Calculul orelor reale lucrate, tinand cont de programul de lucru, pauza de masa, intarzieri, overtime
Evidenta vanzarilor pe ture
Modul INTEGRARE TELEFOANE SI SMS - transmite un SMS clientului cu ora de livrare, trimitere SMS la stergere nota de plata, etc.
Integrare website - export preturi, produse in website; import comenzi, clienti din website