Folosirea cardurilor de acces in sistemul cantinei, ce a implicat dezvoltarea de drivere
Portarea aplicatiei de pe Postgres pe baza de date Oracle
Managementul discountului oferit de firma
Discountul este o reducere de o anumita valoare, in care angajatul trebuie sa se incadreze la achizitionarea produselor intr-o zi
Din pretul fiecarui produs este scazuta o suma, iar totalul reducerilor nu trebuie sa depaseasca discountul oferit
Daca acesta e consumat, produsele vor fi platite integral
Sistem cashless si info-chiosc
Sistem de management online pentru conturi
Prin cont se platesc produsele si se stocheaza restul ramas
Contul este alimentat cu bani de catre fiecare angajat
Sistem de management al angajatilor
Fluxul de lucru:
Punct de vanzare
Programul afiseaza fereastra de citire card, indiferent daca sunt sau nu bani pe cont
Dupa scanarea cardului, angajatul e recunoscut
Sunt afisate discountul disponibil si valoarea contului cashless
Se adauga produsele dorite; unele sunt scanate direct dupa codul de bare, altele trebuie introduse manual
Programul afiseaza daca se poate plati direct sau afiseaza suma ce trebuie incarcata pana la totalul platii
Clientul va plati suma ceruta si contul va fi incarcat
Contul poate fi incarcat si cu tichete de masa
Se evita lucrul cu restul, acesta ramanand in contul clientului pentru platile viitoare
Dupa selectarea tipului de plata se inchide comanda
Pentru plata prin cont se emite nota de plata, pentru numerar - bon fiscal
Notele se platesc cash sau prin cont, nu fractionat
Nota de plata prezinta detalii despre cont si discount inainte si dupa efectuarea platii
Fereastra pentru scanarea clientului urmator apare automat
Operatorul poate emite rapoarte pentru toate comenzile avute si pentru incarcarile de cont (evolutia contului)
Discountul se resetaza automat a doua zi
Info-chiosc
PC de unde fiecare angajat isi poate schimba parola
Clientul scaneaza cardul si este recunoscut, iar informatiile lui sunt completate automat (numele, nr. matricol, reducerea disponibila, suma aflata pe cont)
Aplicatia online de management al conturilor
Prin aceasta, angajatii isi pot verifica de la birou contul
Autentificarea se face cu marca angajatului si parola
Aplicatia de management al angajatilor din sistemul cantina
Are functii de: adaugare si modificare angajat, modificare card angajat, dezactivare angajat
La angajarea persoanelor noi, datele lor trebuie introduse in sistem
Pentru a nu introduce manual datele , exista optiunea de import din Excel (Excel-ul e generat de alt program)