Cerintele clientului:

  • Flux mare de oameni in interval de lucru non-stop
  • Folosirea cardurilor de acces in sistemul cantinei, ce a implicat dezvoltarea de drivere
  • Portarea aplicatiei de pe Postgres pe baza de date Oracle
  • Managementul discountului oferit de firma
    • Discountul este o reducere de o anumita valoare, in care angajatul trebuie sa se incadreze la achizitionarea produselor intr-o zi
    • Din pretul fiecarui produs este scazuta o suma, iar totalul reducerilor nu trebuie sa depaseasca discountul oferit
    • Daca acesta e consumat, produsele vor fi platite integral
  • Sistem cashless si info-chiosc
  • Sistem de management online pentru conturi
    • Prin cont se platesc produsele si se stocheaza restul ramas
    • Contul este alimentat cu bani de catre fiecare angajat
  • Sistem de management al angajatilor

Fluxul de lucru:

  • Punct de vanzare
    • Programul afiseaza fereastra de citire card, indiferent daca sunt sau nu bani pe cont
    • Dupa scanarea cardului, angajatul e recunoscut
    • Sunt afisate discountul disponibil si valoarea contului cashless
    • Se adauga produsele dorite; unele sunt scanate direct dupa codul de bare, altele trebuie introduse manual
    • Programul afiseaza daca se poate plati direct sau afiseaza suma ce trebuie incarcata pana la totalul platii
      • Clientul va plati suma ceruta si contul va fi incarcat
      • Contul poate fi incarcat si cu tichete de masa
      • Se evita lucrul cu restul, acesta ramanand in contul clientului pentru platile viitoare
    • Dupa selectarea tipului de plata se inchide comanda
    • Pentru plata prin cont se emite nota de plata, pentru numerar - bon fiscal
      • Notele se platesc cash sau prin cont, nu fractionat
      • Nota de plata prezinta detalii despre cont si discount inainte si dupa efectuarea platii
    • Fereastra pentru scanarea clientului urmator apare automat
    • Operatorul poate emite rapoarte pentru toate comenzile avute si pentru incarcarile de cont (evolutia contului)
    • Discountul se resetaza automat a doua zi
  • Info-chiosc
    • PC de unde fiecare angajat isi poate schimba parola
    • Clientul scaneaza cardul si este recunoscut, iar informatiile lui sunt completate automat (numele, nr. matricol, reducerea disponibila, suma aflata pe cont)
  • Aplicatia online de management al conturilor
    • Prin aceasta, angajatii isi pot verifica de la birou contul
    • Autentificarea se face cu marca angajatului si parola
  • Aplicatia de management al angajatilor din sistemul cantina
    • Are functii de: adaugare si modificare angajat, modificare card angajat, dezactivare angajat
    • La angajarea persoanelor noi, datele lor trebuie introduse in sistem
    • Pentru a nu introduce manual datele , exista optiunea de import din Excel (Excel-ul e generat de alt program)

Descrierea componentelor:

  • Carduri de angajat - carduri de proximitate ce functioneaza pe sistemul Windows
  • Sistemul de vanzare - 5 posturi de vanzare cu case de marcat, imprimante, scanner carduri
  • Aplicatia online de management al conturilor
  • Aplicatia de management al angajatilor din sistemul cantina
  • Info-chiosc
  • Backoffice - unul folosit de catre firma de catering si celalalt de catre departamentul de achizitii al firmei