Eficientizarea productiei prin sistemul KitchenDroid
Sistemul trebuie sa suporte un flux mare de clienti
Vanzare produse, preluare comenzi, emitere rapoarte, facturi si bonuri
Livrari
Preluarea rapida a comenzilor telefonice, cu ajutorul aplicatiei Android
Economisire timp prin automatizarea introducerii numerelor de telefon in baza de date
Baza de date a clientilor existenti si adaugarea celor noi in aceasta
Fluxul de lucru:
Bucatarie
Operatorul preia comenzile, iar acestea apar automat pe sistemul din bucatarie, separate dupa sectie (salate sau bucataria propriu-zisa).
Angajatii din bucatarie vad comenzile pe sistemul Kitchen si dupa ce executa comanda, prin apasarea tastei Enter se elibereaza ecranul.
Livrari
Cand suna clientul, aplicatia de pe telefon transmite apelul mai departe catre programul de livrari, astfel:
A. Clientul este in baza de date => pe ecranul aplicatiei apare o fereastra cu datele lui, putandu-va adresa direct cu numele acestuia
Un client poate avea mai multe adrese si mai multe numere de telefon (de exemplu, numarul personal si cel de la firma vor fi vizualizate sub acelasi nume).
B. Clientul nu este in baza de date => apare o fereastra doar cu numarul de telefon completat -> se adauga clientul in baza de date completand si restul campurilor
Se accepta clientul
Se marcheaza produsele dorite
Imprimantele corespunzatoare tiparesc bonuri de marcaj
Pe TV-ul cu sistemul Kitchen se afiseaza produsele
Imprimanta de etichete de la livrari printeaza etichetele de ambalaj pentru fiecare produs in parte
La finalizarea comenzii, etichetele sunt lipite pe ambalaje si notei de plata i se ataseaza bonul fiscal (emis de casa fiscala de la bar)
Se livreaza comanda
Clientul poate mentiona si ora la care doreste sa fie facuta livrarea
Restaurant
Comenzile sunt preluate; acestea apar pe monitorul din bucatarie, sunt procesate si apoi dispar de pe ecran
Produsele de pe comanda sunt marcate
Casa de marcat si imprimanta de la bar vor emite bonurile si notele de plata ale comenzilor