Cerintele clientului:

  • Restaurant
    • Eficientizarea productiei prin sistemul KitchenDroid
    • Sistemul trebuie sa suporte un flux mare de clienti
    • Vanzare produse, preluare comenzi, emitere rapoarte, facturi si bonuri
  • Livrari
    • Preluarea rapida a comenzilor telefonice, cu ajutorul aplicatiei Android
    • Economisire timp prin automatizarea introducerii numerelor de telefon in baza de date
    • Baza de date a clientilor existenti si adaugarea celor noi in aceasta

Fluxul de lucru:

  • Bucatarie
    • Operatorul preia comenzile, iar acestea apar automat pe sistemul din bucatarie, separate dupa sectie (salate sau bucataria propriu-zisa).
    • Angajatii din bucatarie vad comenzile pe sistemul Kitchen si dupa ce executa comanda, prin apasarea tastei Enter se elibereaza ecranul.
  • Livrari
    • Cand suna clientul, aplicatia de pe telefon transmite apelul mai departe catre programul de livrari, astfel:
      • A. Clientul este in baza de date => pe ecranul aplicatiei apare o fereastra cu datele lui, putandu-va adresa direct cu numele acestuia
      • Un client poate avea mai multe adrese si mai multe numere de telefon (de exemplu, numarul personal si cel de la firma vor fi vizualizate sub acelasi nume).
      • B. Clientul nu este in baza de date => apare o fereastra doar cu numarul de telefon completat -> se adauga clientul in baza de date completand si restul campurilor
    • Se accepta clientul
    • Se marcheaza produsele dorite
    • Imprimantele corespunzatoare tiparesc bonuri de marcaj
    • Pe TV-ul cu sistemul Kitchen se afiseaza produsele
    • Imprimanta de etichete de la livrari printeaza etichetele de ambalaj pentru fiecare produs in parte
    • La finalizarea comenzii, etichetele sunt lipite pe ambalaje si notei de plata i se ataseaza bonul fiscal (emis de casa fiscala de la bar)
    • Se livreaza comanda
    • Clientul poate mentiona si ora la care doreste sa fie facuta livrarea
  • Restaurant
    • Comenzile sunt preluate; acestea apar pe monitorul din bucatarie, sunt procesate si apoi dispar de pe ecran
    • Produsele de pe comanda sunt marcate
    • Casa de marcat si imprimanta de la bar vor emite bonurile si notele de plata ale comenzilor

Descrierea componentelor:

  • 6 PC-uri - PC-ul de livrari e conectat la telefonul Android cu aplicatia Incoming Call
  • Un server cu baza de date
  • 8 imprimante pentru bonuri, note si etichete (pentru livrari)
  • 3 case de marcat
  • Monitor TV cu dispozitiv Android Tronsmart
  • Smartphone Android cu aplicatia Incoming Call
  • Backoffice