Centralizarea comenzilor venite de la punctele de lucru din tara
Sincronizare imediata si individuala a datelor de la server catre fiecare magazin
Preturi individuale pentru fiecare magazin
Creare bonuri de transfer si comanda de aprovizionare
Gestiunea stocurilor individuala pe magazin si centralizata
Fluxul de lucru:
Pe serverul central e definita fiecare locatie si gestiunea ei. Se poate sti ce s-a vandut in fiecare punct din tara.
Fiecare laptop are program si baza de date individuala, care functioneaza si daca Internetul cade.
Serverul central actualizeaza toate laptop-urile client cu produsele si preturile nou introduse.
Comenzile de aprovizionare sunt date de fiecare magazin, se centralizeaza si sunt raportate ca o vanzare (se pot vedea: comanda pe locatie, produsele de un anumit fel vandute).
Comenzile se pot interoga dupa locatie, produs, data etc.
Operatorul e avertizat prin culori de catre program daca vrea sa comande mai mult decat trebuie.
Pe baza comenzii de aprovizionare, pachetul primeste aviz de expeditie.
Bonul de transfer e generat pentru mutarea marfurilor din depozit in magazie.
Laptopurile client trimit inapoi catre server vanzarile efectuate, iar produsele sunt scazute din magazia corespunzatoare.
Preturile sunt diferite in fiecare locatie, in functie de competitia din zona.