Cerintele clientului:

  • Preluare rapida a comenzilor
  • Organizare eficienta a livrarilor

Fluxul de lucru:

  • Preluare comenzi
    • Clientul poate cere livrarea comenzii la o ora anume
    • Un numar de telefon poate avea mai multe adrese de livrare
    • Cautarea se face dupa numarul de telefon
    • O pizza poate fi combinata cu orice toppinguri, acestea fiind printate pe aceeasi eticheta
    • Optiune de creare meniuri 1+1
  • Bucatarie
    • Pe sistemul din bucatarie, bucatarul vede comenzile organizate, cu detaliile lor, adresele si orele la care trebuiesc livrate
    • Cand clientul vrea o anumita ora de livrare, comenzile vor aparea pe ecran cu x minute inaintea orei stabilite
    • Statusul comenzilor se evidentiaza prin culori si indica stadiul in care acestea se afla
    • Statusuri: produs nou, inceput, finalizat (dispare de pe ecran)
  • Livrare
    • Livratorul poate analiza comenzile pentru a-si stabili traseul livrarilor
    • Acesta poate alege comenzile pe care le ia in functie de zona unde trebuie livrate
    • El nu poate interveni asupra comenzilor cat timp nu sunt terminate
    • Cand apasa pe comanda, aceasta trece in starea de Preluata si dispare de pe ecran
      • Livratorul se autentifica in program cu numele si parola
      • Programul inregistreaza automat numele livratorului si comanda preluata
      • La sfarsitul turei, se face raportul X si livratorul trebuie sa predea banii incasati
    • La preluarea comenzii, se tiparesc automat bonul fiscal si nota de plata la casa de marcat de la preluare comenzi
    • Coletele pentru livrare sunt verificate pe baza etichetelor cu produse
      • Etichetele comenzilor contin adresa, numarul de telefon
    • Dupa verificare, comenzile pot fi livrate
    • Comanda poate fi urmarita pana este livrata

Descrierea componentelor:

  • Sistem preluare comenzi - touch screen, imprimanta etichete Datecs, casa de marcat, imprimanta de note
  • Sistem de bucatarie - PC, touch screen
  • Ecranul de livratori